novEl 'tErasinG'

disini aku nak cerita sikit sinopsis novel terasing neh..dia banyak menceritakan tentang hidup berkeluarga dan ukhuwah.jalan ceritanya menarik dan banyak unsur2 cemas yang boleh didapati dalam novel ini..saya syorkan kepada pembaca setia novel2 malaya(heheh)..belilah novel ini,,xrugi..

ia menceritakan tentang zaman dan saifullah yang bersahabat baik ketika di sekolah menengah.walaupun zaman lebih tua dari saifulah tetapi ukhuwah antara mereka sangat tinggi..setelah 11 tahun berpisah dengan sahabatnya zaman,saifullah bermimpi akan janji mereka berdua sebelum mereka berpisah.janji yang tidak pernah dilupakannya..
sedang saifullah meniti saat2 bahagia bersama keluarga,satu percubaan membunuh telah dilakukan ke atas saifullah ..ia hampir meragut nyawanya..anak2 dan isteri saifullah juga telah diculik..nyawa mereka dalam bahaya..!!!
atikah????

siapakah atikah??
apakah janji zaman dan saifullah??
siapakah yang cuba membunuh saifullah dan menculik keluargannya??along kah??

jika ingin tahu kesudahan ceritanya..apa salahnya anda beli buku ini dengan harga rm20 di kedai2 yang berdekatan..
sama2 kita majukan ekonomi islam...

bersama menjana ekonomi ummah.....

'kebijaksanaan mereka berfikir tidak membuatkan mereka mampu berfikir akan kebesaran Allah SWT dan mengajak hati mereka untuk tunduk kepada-Nya..bukankah itu menyedihkan??akhirnya dunia sahaja ditatang,AKHIRAT berciciran HILANG!!!!!'

Comments

  1. tlong gtaw aper kte2 syeh kpd saif dlm mnergkn konsep brkeluarga..tq

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts