.....

ehem. mintak mencelah.

hari ni aku jmpe satu kate2 menarik time surfing. peeh.. pk2 balik ade betulnya jugak ape dia cakap tu. tengok nih:

"Wanita itu mungkin ada kelemahan pada bahagian aqalnya, namun kelebihan juga ada itu pada hati mereka"

hah. orang perempuan kne attack. takde a.. bukan celaan sepenuhnya.. ye tak?

opps.. sori a lupa kenalkan diri. aku penulis baru untuk blog ni. ops, penulis-bersama. kawan fahmi. gemar dikenali dengan nick 'sup_goreng' kerna aku adalah salah satu produk sup_goreng corp, sebuah syarikat antaraplanet bermatlamat sempoi tapi gempak. tak faham?

buat2 faham ye..

balik kepada kata2 tadi. hm.. aku setuju sebenarnya bukan kerana aku bias sebagai seorang lelaki, tapi aku melihat dan menyedari perkara ini. Orang perempuan ni kalau bab berfikir bagus, tapi tak sematang lelaki. Sebaliknya, lelaki kalau bab-bab perasaan mereka paling lemah. Jadi aku simpulkan: lets give the thinking bussiness to the boys, and the touching bussiness to the girls.

ingat ya, gerakan dakwah perlukan kedua-duanya. sebab tu manusia dicipta berpasangan.

-World Peace- with Islam

another sup_goreng's production

Comments

Popular Posts