uniQ itu anugerah - kan?

aku dah balik.

tibe rase nak tulis pulak.


cam biasa a bile bukak pc, facebook, dan blog-blog orang wajib dilayari. hm. bukan tu yang aku nak cerita.


sebenarnya, yang memang sbenarnya, yang takde tipu2, aku ni jenis suka memerhati ape orang buat kat cyberspace ni. aku boleh kenal perangai kawan2, ape yang depa nak, tahap pemikiran depa(mkne matang tak matang ke) dan yang plg best, EQ depa. biasa drpd blog la tak pun kt facebook. kadang buat survey, kadang tu dok tengok dedalam page orang. ahah. kantoi~


hidup ni sebenarnye best sebab Allah tak jadikan manusia semua sama. perbezaan sifat kita, cara kita berfikir - itu yang buat hidup best - bile kita mengenal orang lain, memahami mereka dan mencari jalan untuk manfaat sejagat.

cumenye tu lah - aku nak tekankan pentingnya kita mengenal manusia kerana pekdahnya yang x payah aku sebut(boleh dipikir sendiri)

kalau cam biasa orang tengok gaya penulisan aku ni, mesti orang fikir aku tak matang. mungkn poyo ade gak. ade juge yang tak faham - blur memanjang. heh. tak pe a, kadang-kadang aku suke orang pandang rendah je - (padahal aku lg hebat sebnarnye. haha - bajet)

btw fahmi, makeover baru macam bes, keep the good work up - heh.

MISSION 1 - Mengenal manusia
CURRENT STATUS - In progress
DEADLINE - death

maaf atas kebajetan yang melampau. salam ramadhan~ ^_^

Comments

Post a Comment

Popular Posts