Cerita Dulu..

Assalamualaikum..
Salam Sejahtera...
Selamat berpuasa..
(ehem!!)

Ni cerita lama..29 MEI 2011 yang lalu..

Bermula,

Ni la kereta yang nak bawak aku ke UIAM Petaling Jaya
Keluar awal,pukul 8 pagi kot..
Baru sampai kat Bukit Merah dah buat hal...
Berapa jam tunggu dekat tepi Highway..huh!
Tapi ada hikmah

So,Ayah aku dengan Pak Cik aku balik rumah..(cari kereta lain)
then,aku pegi rumah Mak Cik aku..
Dekat nak maghrib , Ayah aku datang dengan Kereta baru..
TOYOTA WISH(pergh!!!)
First time kot naik keta nih..(Proceed to Petaling Jaya)
Ini satu scene dekat Petaling Jaya...(ta'aruf week)
kat sini daftar,ta'aruf week,reunion dengan budak-budak kisas..
haha..nice..

Then , ke Nilai..
Belajar la kat sini..
Ilmu Pengetahuan Beteraskan Wahyu Dan Warisan Islam..
Belajar arab,fim,komputer(susah!!)

Sekarang..
dah 7 Ogos 2011..(dah 2 bulan kat sini)
Kawan-kawan dah ramai..
Belajar pun dah banyak..
Main pun banyak(futsal)
hemm..(=_=)

Ha tu la dia cerita nya..Doa kan la aku berjaya kat sini..
Sekian..('',('.')

Comments

Popular Posts