Pencarian hati !





Assalamualaikum !
Salam Sejahtera (:

semester pendek dah mula

lepas ni boleh makan kat sini balik

hee (:

Dapat beli-belah kat sini (:

Apa-apa pun,
benda atas ni Tebaik !

Humm,
ada lagi dua buah buku dalam Proses pembacaan

Pesanan Buat Diri


Meniti Jalan Suci

Petikan lagu Kemarau DiHati

Yang pulang pergi usahlah dirintih,

doakan saja dikurnia sejahtera,

apalah diratap dengan tangis keharuan,

leraikan hiba pujuklah hatimu,

pemergiananya iktibar buat mu,


Mungkin penghayatan kita berbeza,

tetapi
bagi saya mesejnya

''Ingatlah Mati !"

Orang yang dah pegi meninggalakan kita memang boleh diingati

tapi tak perlu la nak merintih dengan ketentuan Ilahi.
Mungkin ia menjadi iktibar atau suatu hikmah buat kita semua.
*Tade kena megena antara hidup&mati

Kalau bermain boling ,
tentu ada matlamat
nak jatuhkan semua pin.

Macam tula jugak kita punya hidup,
kena ada matlamat,
matlamat yang mampu bawa kita
kearah Redha Ilahi.
Sekian (,"(.")

Comments

  1. masalahnya hang bukan reti main boling pon

    ReplyDelete
  2. Buku pesanan buat diri tu... Type Novel ke Motivasi??

    ReplyDelete
  3. HUMM..lebih kepada motivasi untuk kita berubah

    ReplyDelete
  4. masalahnya hang bukan reti main boling pon

    ReplyDelete
  5. ko lupe satu benda lagi..
    time short sem leh gi ICE ROOM...

    ReplyDelete
  6. aku xpenah nak try pun..
    haritu pegi sekali,masuk2,duduk2 then tgk harga nya,passtu terus keluar =p

    ReplyDelete

Post a Comment